perjantai 29. huhtikuuta 2011
torstai 13. tammikuuta 2011
Kevään eka lisäys.
Kevät on alkanu ja syksy takana. 9.lk viimeset hetket alkaa. voi miten jännää tämäkin on... Mut eipä mitiä, hyät numerot toivon saavani jos vähäsen aherran. Ja onha mulla plajon muutakin tän kevään aikana edessä, toivottovasti.
Kevään eka lisäys.
Kevät on alkanu ja syksy takana. 9.lk viimeset hetket alkaa. voi miten jännää tämäkin on... Mut eipä mitiä, hyät numerot toivon saavani jos vähäsen aherran. Ja onha mulla plajon muutakin tän kevään aikana edessä, toivottovasti.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
