tiistai 9. marraskuuta 2010

Kuwa tehtävä.

problem officer?

Mitä sosiaalinen media on.

Noh eipä tässä ole mitään ihmeellistä. ei kovin tämä blggaaminen kiinosta et ei nämä tiedot oikein kiinosta. eipä tässä mitään ihmeellistä löytyny. ihan tavalliset netin säännöt kuin ennenkin.

tiistai 2. marraskuuta 2010

Netti-turvallisuus.

Elikkäh aika simppeliä se on. Ei mitää turhaa pelleilyä ja Henk. koht tietojen jakamista. Ei kaikkeen aina pidä uskoa, ja viiruksetkin on tunnistetavissa.

what should i do.

emmää yhtää tiiä mitä pitäis tehrä ja milloin, kyl niitä julkaisuja jääny välliin.

Mitä kaikkee tänne blogii pitäis laittaa. X.X