Kone-Kaniinin kolo
Laiska netin käyttäjä kuluttaa aikansa tietty netissä.
perjantai 29. huhtikuuta 2011
Sarjiiiiis
1 kommentti:
Kone-Kaniini
29. huhtikuuta 2011 klo 0.04
(\(\
(o.o)
o.(")(")
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
(\(\
VastaaPoista(o.o)
o.(")(")