tiistai 17. elokuuta 2010
Mitä tulee mielee sanoista "Sosiaalinen Media"
näistä kahdesta tulee mieleeni aika lailla juuri kaikki nämä FB:t, Gallerait, jne.
Sossumedian Kurssin Odotukset.
Koittelen onnistua tän kurssin kanssa että tulisin sellanen hymyilevä numero.
Odotan mukavia hommia kurssilta mutta ei liian vaikeita, mutta käy miten käy.
Odotan mukavia hommia kurssilta mutta ei liian vaikeita, mutta käy miten käy.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)