tiistai 17. elokuuta 2010

Mitä tulee mielee sanoista "Sosiaalinen Media"

näistä kahdesta tulee mieleeni aika lailla juuri kaikki nämä  FB:t, Gallerait, jne.

Sossumedian Kurssin Odotukset.

Koittelen onnistua tän kurssin kanssa että tulisin sellanen hymyilevä numero.
Odotan mukavia hommia kurssilta mutta ei liian vaikeita, mutta käy miten käy.