Kone-Kaniinin kolo
Laiska netin käyttäjä kuluttaa aikansa tietty netissä.
tiistai 17. elokuuta 2010
Mitä tulee mielee sanoista "Sosiaalinen Media"
näistä kahdesta tulee mieleeni aika lailla juuri kaikki nämä FB:t, Gallerait, jne.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti