Laiska netin käyttäjä kuluttaa aikansa tietty netissä.
tiistai 17. elokuuta 2010
Sossumedian Kurssin Odotukset.
Koittelen onnistua tän kurssin kanssa että tulisin sellanen hymyilevä numero.
Odotan mukavia hommia kurssilta mutta ei liian vaikeita, mutta käy miten käy.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti