tiistai 2. marraskuuta 2010

what should i do.

emmää yhtää tiiä mitä pitäis tehrä ja milloin, kyl niitä julkaisuja jääny välliin.

Mitä kaikkee tänne blogii pitäis laittaa. X.X

2 kommenttia:

  1. Mene tietoturvakouluun ja opiskele tietoturva-asioita. Kerro sitten tässä blogissasi, mitä opit tietoturvasta.

    VastaaPoista
  2. Voit myös kertoa, mitä tiedät tietoturva-asioista jo ennestään. Mitä turvalliseen netinkäyttämiseen mielestäsi kuuluu. Mainitse viisi tärkeintä sääntöä

    VastaaPoista