tiistai 2. marraskuuta 2010

Netti-turvallisuus.

Elikkäh aika simppeliä se on. Ei mitää turhaa pelleilyä ja Henk. koht tietojen jakamista. Ei kaikkeen aina pidä uskoa, ja viiruksetkin on tunnistetavissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti