Laiska netin käyttäjä kuluttaa aikansa tietty netissä.
tiistai 2. marraskuuta 2010
Netti-turvallisuus.
Elikkäh aika simppeliä se on. Ei mitää turhaa pelleilyä ja Henk. koht tietojen jakamista. Ei kaikkeen aina pidä uskoa, ja viiruksetkin on tunnistetavissa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti