tiistai 9. marraskuuta 2010

Mitä sosiaalinen media on.

Noh eipä tässä ole mitään ihmeellistä. ei kovin tämä blggaaminen kiinosta et ei nämä tiedot oikein kiinosta. eipä tässä mitään ihmeellistä löytyny. ihan tavalliset netin säännöt kuin ennenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti